Ko nega postane ritual z Vavie

Krtača Vavie je nastala iz pristne želje po ustvarjanju nečesa lepega – navdihnjena z nežnimi lepotami Dolenjske in oblikovana kot modni dodatek, ki združuje estetiko, funkcionalnost in vsakdanjo eleganco. Ustvarjena je za trenutke, ko si vzamete čas zase. Za tiste male pavze v dnevu, ko se želite ustaviti, zadihati – in si privoščiti nekaj zase. Vavie ni zgolj krtača za lase – je droben ritual, ki neguje tako vaš videz kot občutek.

Zasnovana je z mislijo na sodobnega posameznika – ne glede na starost, spol ali način življenja. Primerna je za vsak tip las in vsak trenutek dneva: od jutranje naglice do večernega miru. Nevsiljiva, a nepogrešljiva. Vedno pri roki – v torbici, kovčku ali na pisalni mizi.

Vsak element Vavie je bil ustvarjen z namenom, da običajen trenutek spremeni v nekaj več. Da razčesavanje postane nežna gesta, ki pomiri. Da postane del vaše rutine, ki ne temelji le na navadi, temveč na občutku. Njen dizajn je čist in prefinjen. Materiali so izbrani skrbno, z občutkom za kakovost in trajnost. Vsak detajl pripoveduje zgodbo – zgodbo, ki je v celoti nastajala v Sloveniji, s spoštovanjem do lepote, ki ne potrebuje besed, da jo začutimo.

Vavie je ustvarjena za tiste, ki verjamete v moč detajlov. Za tiste, ki si zaslužite nekaj, kar je hkrati lepo, uporabno in srčno. Nekaj, kar vas spremlja vsak dan in postane del vaše zgodbe. V njenem jedru je simbolika nežnosti, dotika in bližine. Navdih je črpala iz preprostega, a intimnega trenutka – ko ena ženska razčeše lase drugi. V tem gibu je vse: skrb, bližina, zaupanje.

Na voljo je v treh brezčasnih odtenkih, ki se z lahkoto vključijo v vsak slog: klasična črna, bordo rdeča in perlasto bež. Zasnovana kot najtanjša krtača na trgu, se brez težav prilega vsaki torbici in vsakemu trenutku – od pomembnih sestankov do tistih posebnih, samo vaših večerov.

Ob lansiranju jo spremlja čustvena kampanja »Vezi, ki ostanejo«, ki skozi resnične zgodbe prikazuje moč odnosov, ki se tkejo skozi dotik – med materami in hčerkami, sestrami, prijateljicami in generacijami.

Več na: www.bevavie.com in @be.vavie

PR

dm me opogumlja, da postanem #povsemjaz

dm je v te dni 12 državah predstavil novo komunikacijsko kampanjo #povsemjaz, ki izpostavlja človeško plat podjetja in spodbuja posameznike k odkrivanju svoje identitete ter...

AMALU: Odkrijte koncept, ki vrača klubsko kulturo k svoji esenci

Ljubljana bo januarja zaživela v novem ritmu, saj bo gostila prvi dogodek pod znamko AMALU, ki obljublja osvežitev klubske scene. Znamka, ki jo je...

in.lifestyle experience…powered by Kozmetika Afrodita

Čudovit spomladanski dan je zagotovil krasno kuliso za naš prvi in.lifestyle experience.  in.lifestyle experience je posebno butično doživetje ustvarjeno s skrbnostjo. Ustvarjeno iz naklonjenosti do tistega kar...